Botó que mostra/amaga menú lateral
Tràmits
Servei de teleassistència i telealarma
  • En què consisteix:
    L´objectiu del servei és el d´oferir als ciutadans/anes una atenció permanent i a distància, assegurant una resposta ràpida a les eventualitats que es puguin presentar. D´aquesta manera:
    1. s´ofereix tranquil·litat i seguretat a l´usuari i a la família;
    2. es facilita la intervenció immediata davant de crisis personals, socials o sanitàries; i
    3. es retarda o s´evita la sortida involuntària del propi domicili.
  • Procediment a seguir per iniciar el tràmit:

    El present procediment es realitza a l´OAC, s'ha de demanar entrevista a Serveis Socials.

  • Canal d'inici:
    Presencialment
  • Requeriment dels interessats:
    • Estar empadronats a Badia del Vallès.
    • Disposar de pocs recursos econòmics
    • Tenir una manca d´autonomia personal i de xarxa familiar.
    • No han de tenir problemes d´audició i demència ja que no la poden utilitzar.
    • En el cas de viure sol, en principi ha de tenir més de 75 anys, i en el cas que visquin en parella han de tenir més de 80 anys.
  • On som
    OAC- OFICINA D´ATENCIÓ CIUTADANA
  • Adreça
    Av. Burgos, s/n (Edifici Ajuntament)
  • Telèfon
    93 693 33 00
  • Fax
    93 693 33 01
  • Correu electrònic
  • Horari

    Dilluns/dijous: de 8,30 a 19 h
    Divendres: de 8.30 h a 15 h
    Setmana Santa: de 8,30 a 15 h
    Estiu: Juliol/Agost de 8,30 a 15 h
    Nadal: de 8,30 a 15 h

Publicat el 05.02.2009
^