Botó que mostra/amaga menú lateral
Tràmits
Al·legacions multes
  • En què consisteix:

    Tràmit amb el qual es vol fer constar per escrit la disconformitat contra una sanció o denúncia imposada per l'Ajuntament.
    Aquest procés s'aplicarà a qualsevol personal a la qual s'hagi imposat una denúncia.

  • Procediment a seguir per iniciar el tràmit:

    El procediment es realitza a l´OAC

  • Canal d'inici:
    • Correu convencional.
    • Presencialment.
    • Fax
  • Termini d'execució i/o periodicitat
    El termini d'execució és de 6 mesos, a comptar a partir de la data de presentació de les al·legacions al Registre Municipal.
  • Descripció del procediment:
    1. Recollir instància a l'OAC.
    2. Es trasllada la instància a l'Àrea d'Alcaldia al mateix dia.
    3. Després d'un mes, en el cas que l'interessat no ha presentat recurs de reposició contra el plec de descàrrec, s'aixeca la suspensió de la denuncia al programa WTP de l'ORGT.
    4. En el cas que presenta recurs de reposició, el procés continua.
    5. L'interessat presenta instància i/o recurs de reposició en el Registre Municipal.
  • On som
    OAC- Oficina d'Atenció Ciutadana
  • Adreça
    Av. Burgos, s/n (Edifici Ajuntament)
  • Telèfon
    93 693 33 00
  • Fax
    93 693 33 01
  • Correu electrònic
    oac@badiadelvalles.net
  • Horari

    Dilluns/dijous: de 8,30 a 19 h
    Divendres: de 8.30 h a 15 h
    Setmana Santa: de 8,30 a 15 h
    Estiu: Juliol/Agost de 8,30 a 15 h
    Nadal: de 8,30 a 15 h

  • Documentació a aportar
    • Instància
    • Altra documentació que el sol·licitant consideri oportuna com a aportació de proves que l'eximeixin de la denúncia.
Publicat el 05.02.2009
^